Vara omtyckt 2...

Fick en kommentar när jag skrev om att vara omtyckt och kände att jag måste förtydliga lite så att det inte låter som att jag är en känslokall person. ;) 
Kommentaren lyder så här: 

Prata med den det gäller, misstag gör alla men man måste reda ut varför det blev som det blev... speciellt om man gjort det i jobbet... privat kan man vara omtyckt eller inte o tycka att "det är andras problem om de inte gillar mig" men i jobbet ska man nog inte resonera så...
Det jag bara snabbt ville förtydliga var att jag inte skrev i mitt inlägg att "det är andras problem om de inte gillar mig" och att jag självklart inte tänker så i jobbet heller. Där gör man sitt bästa vem det än gäller! =)

Hoppas du anonyme förstår hur jag menar! =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Äh, dessa formuleringar nu igen.. SJÄLVKLART ska man försöka reda upp situationer som inträffat, både privat och i jobbet, det tycker jag absolut! Bara att JAG ofta förstorar upp saker, tror att andra tycker illa om mig och går runt och grubblar. Det vore skönt att inte ta allt så allvarligt, att bara släppa tanken...



Detta blev ju inte en så mycket vettigare kommentar, men du vet nog i alla fall hur jag menar Maria;).

2009-03-01 @ 19:55:20
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0