Ångest!!!

Jag har alltid varit väldigt mån om mig själv och mitt utseende...och tränat en hel del (i perioder väldigt mycket). Styrketräning har varit och är min stora passion!!! :) Jag älskar att verkligen köra slut på musklerna totalt under ett pass! 
Nu har jag ren och skär ångest över att jag inte tränar!!! Jag kom igång så himla bra i vintras och mådde jättebra av det, men när bebben i magen kom till så blev det inge mer... Jag är så rädd om pyret att träningen får ligga i vila. Men jag mår dåligt av det... :( Inte blir det bättre av att Johan tränar som en tok nu och att även många andra kommit igång.
Jag vet att jag har en anledning till att inte träna och det är ju därför jag inte gör det, men usch va jag har ångest!!! Och jag vet att jag skulle kunna ut och promenera, men jag blir ju så himla slut. Att gå runt i Ransby är jobbigt - redan!!! =/
När bebben är född då j-vlar är det jag som ska komma igång igen och det stenhårt!!! Jag ska komma i form igen och få tillbaka min vältränade (ja, ganska i alla fall) kropp!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta det lungt och lunka på i din takt. promenader är ju inte fel i alla fall och de piggar upp. Lägg på ett kol sen när bebben är ute. fast jag varnar dig, det blir mindre tid till allt med två barn:)

2009-05-24 @ 16:34:22
Postat av: Malin

Promenader är inte helt fel. Var rädd om dig, Ta det lugnt och njut av pyret och magen!! Kanske mental träning vore nåt så länge, den fysiska träningen hinner du med senare i livet!:)

2009-05-24 @ 21:31:51
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: Anna Å Vilmer!

Ja du... njut av att slippa. När lillen e ute så hinner du då absolut inte ändå! Lika bra att ställa in sej tidigt ;)

2009-05-27 @ 00:24:25
Postat av: Anna Å Vilmer!

skämt å sido... Njut av din kropp du har nu!!! En gravid kvinnas kropp är något vackert å underbart som slår ut alla beach-09-tränade kroppar!!! Sen finns det ju en anledning till att du Inte orkar = DU SKA VILA MERA!!! Så ja... njuuuuut av lugnet du har.. springa å ordna med barn och härja kommer du ju få göra ändå mera när nr 2 e ute!

2009-05-27 @ 00:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0