Lång vecka (som säkert kommer gå snabbt ändå)!

Veckan som ligger framför mig känns oerhört lång...
Idag åkte Johan till kungliga huvudstaden och kommer inte hem förrän torsdag natt. Känns som en hel evighet dit! Måste försöka hitta på saker för att fördriva dagarna, ja förutom jobb då... Imorgon tänkte jag och Teo hälsa på syster yster, om hon nu har tid för allt pluggande. På tisdag ska vi nog faktiskt sova i Backa... Kunde väl vara skönt att bli ompysslad av mamma och pappa! ;) Onsdag har jag inga planer för än. Torsdagen är späckad - konferens och sen föräldramöte och så kommer Johan hem! =)
Så veckan kommer nog ganska så snabbt ändå... Ja förrestendet, det gör ju alla veckor...om jag bara tänker efter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0