Min dumma mage...

Nu har jag gått i en vecka och haft problem med min mage... Det är magkatarren som spökar... :( Jag har inte haft så himla ont, men jag blir illamående så fort jag inte äter men också så fort jag äter. Magen är som en ballong - igår kväll såg jag ut som att jag var i 5:e månaden. Så är jag hungrig hela tiden, men orkar ändå inte äta så mycket. Inte alls kul!!!
Ska försöka åka till apoteket och köpa nånting. Samarin hjälper ju inte i längden... Borde kanske gå till läkare, men det drar man sig ju för in i det längsta!
Det jag egentligen borde göra (som nog spelar stor roll i mitt magproblem) är att:
* sluta stressa
* sänka kraven
* försöka se mer positivt på saker 
* dra ner på sockerintaget
Lättare sagt än gjort bara...

Kommentarer
Postat av: Fia

Gå nu iväg och få dig nått bättre mot magen.

Inte värt att gå å må så.

Kraaam!

2009-02-27 @ 10:34:28
URL: http://emmyoemil.blogg.se/
Postat av: Jennie

Låter inte bra. Men gå till farbror doktorn så han kan fixa något bättre till dig.

2009-02-27 @ 13:26:24
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Anna

Här ska du få ett tips (som låter helt knäppt jag vet);alger. Hade det som du, knaprade dessutom medicin i mängder. Fick då tipset att prova algavkok (smakar för övrigt precis lika äckligt som det låter)och blev minst sagt förvånad då det faktiskt hjälpte... Har om du törs prova =)

2009-03-01 @ 15:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0