Besviken...

Fy, va jag är besviken... Skulle varit till Branäs och ätit med tjejerna nu klockan 20.00, men har mått illa av och till hela dagen så jag blev tvungen att inse att det nog inte var så smart att åka iväg... :( 
Hur kul skulle det vara att köpa mat för flera hundra och så orkar man inte äta??!! :( Dessutom är man inte så roligt sällskap när man inte känner sig på topp heller.
Det är så trist!!! När det väl händer nånting så kan jag inte följa med! Typiskt min otur!!!

I alla fall så tror jag inte att det är magsjuka och det är väl nånting positivt i det hela i alla fall! ;)

Nu blir det soffan och Let´s dance istället för Branäs och god mat. Vad är väl en bal på slottet...


Kommentarer
Postat av: Malin

Saknade dig igår gumman! Hoppas vi ses ändå under helgen. Kram!

2009-02-21 @ 09:24:24
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0